Anatolian Puzzle ve Ürünlerimiz ile ilgili aklınıza takına sorulara olabildiğince yanıt vermeye çalıştık. Ürünlerimiz, Ürün Özellikleri, Kayıp Parça, Ürün Temini ve benzer tüm konularda şimdiye dek bireysel olarak yanıt verdiğimiz tüm soruları sizin için toparlamaya çalıştık. ilginiz ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
Evet. Tüm ürünlerimize (kayıp parça stoklarımızda olması kaydı ile) Kayıp Parça Desteği verilmektedir.
Kayıp Parça Desteğimiz Ücretsizdir.
Kayıp parça desteğimiz sadece web sitemizde bulunan Kayıp Parça Formu aracılığı ile
verilmektedir.
Lütfen kayıp parçanızın olduğu alanın fotoğrafını da forma ekleyiniz.
Kayıp parça hakkındaki sorularınız için bizlere destek@perregroup.com eposta adresimizden ya da
sosyal medya kanallarımızdan (@anatolianpuzzle) ulaşabilirsiniz.
Eposta adresimizden ya da
sosyal medya kanallarımızdan kayıp parça talebi alınmamaktadır.
Tamamladığınız görsele DÜZGÜN konumunda baktığınızda, soldan sağa SATIR numaraları, yukardan aşağı
SÜTUN numaralarıdır. Satırlar A ile (A03, A45 gibi), Sütunlar B ile (B09, B11 gibi) tanımlanmalıdır.
Gerektiğinde form üzerinde bulunan Soru İşaretlerine (?) klikleyerek görsel anlatıma
ulaşabilirsiniz.
Ayrıca bu konuda sosyal medya kanallarımızdan bize mesaj göndererek destek
alabilirsiniz.
Üretim kodunu bulamazsınız. Üretim kodları kutuya ve size özel bir koddur. Kutu paketlendikten
sonra bir daha bilinmesi mümkün değildir.
Lütfen, Adınızı, Soyadınızı, Telefon Numaranızı ve
Eposta adresi bilgilerini yazdığınız “EKSİK ÜRETİM KODU” başlıklı bir eposta mesajını
destek@perregroup.com adresine gönderiniz. Destek ekibi sizlere eposta hesabınızdan yanıt
verecektir.
Kayıp Parça Formu ile en fazla 5 adet kayıp parça talebinde bulunabilirsiniz.
Lütfen form sonunda bulunan güvenlik karakterlerini doğru yazınız. Okuyamadığınız bir karakter seti olduğunda sağ tarafta bulunan mavi ok butonu ile okuyabileceğiniz kodlar için seti yenileyebilirsiniz.
Formu başarılı bir şekilde gönderdiğinizde eğer form sistemimize ulaşmış ise destek ekibimiz tarafından size bir eposta mesajı gönderilmektedir. Lütfen eposta mesajlarınızı kontrol ediniz.
Gönderdiğiniz kayıp parça formu sistemimize kaydolduğunda "Beklemede" olarak görüntülenir. Talep işleme alındığında "Hazırlanıyor" olarak güncellenecek ve bu bilgi eposta adresinize iletilecektir.
Normal koşullarda, fabrika yoğunluğuna göre, kayıp parça gönderimlerimiz 7-21 İŞ GÜNÜ arasında değişmektedir. Lütfen bu süreç içerinde eposta kutunuzu kontrol ediniz. Bu süreyi kısaltmak için elimizden gelen çabayı gösterdiğimizin de bilinmesini isteriz. Anlayışınız ve hoşgörünüz için teşekkür ederiz.
Kayıp parçalarımız PTT KARGO firması ile gönderilmektedir. (Güncelleme: 25 Temmuz 2022)
Adresinize gönderilen kargoyu, destek ekibimiz tarafından size gönderilen eposta mesajındaki takip numarasından izleyebilirsiniz.
Ad, Soyad, Telefon ve formda belirttiğiniz Eposta adresi bilgilerini yazdığınız “İPTAL” başlıklı bir eposta mesajını en kısa zamanda destek@perregroup.com adresine gönderebilirsiniz.
Lütfen Ad, Soyad, Telefon, Kargo İade Tarihi, Kargo Takip Numarası ve formda belirttiğiniz Eposta adresi bilgilerini yazdığınız “İADE KARGO” başlıklı bir eposta mesajını destek@perregroup.com adresine gönderiniz. Destek ekibimiz size eposta ile yanıt verecektir.